میدونید در عین حال که باید انتقاد کرد ، باید انتقاد پذیر هم بود ، اگر ادعای حق طلبی و روشنفکری می کنیم باید طبیعت انتقاد پذیر هم داشته باشیم .
قشر دانشجو
( از اونجا که از اسمش هم پیداست ) باید آگاه ترین و به روزترین و همچنین سیاسی ترین ( منظورم سیاست شخصی ) قشر جامعه باشد ، از همین رو انتظارات از آنان در حد بالاییست . باور نمیکنید ؟؟ اینم سندش
گاهی اوقات حرکاتی از دانشجویان موسسه میبینم که واقعا برام مایه ی تاسفه و امیدوارم که از روی ناآگاهی این کارا را بکنن که از روی آگاهی حکایت کوزه نمک را به یادم میندازه .
قطعا باید خودمون هم تلاش کنیم ، چه جور حق داریم از دانشگاه انتقاد کنیم در حالی که خودمون دست به خرابکاری در دانشگاه بزنیم ؟!!!
چندتا حرکت را براتون میگم خودتون درموردش فکر کنید :
1- دانشجوی محترم ، دانشجوی گرامی رشته فلان واقعا از شما انتظار نمیره به اموال دانشگاه را که هزینش از جیب خودتون میره خسارت وارد کنید . هر چند هم کوچک در حد یه ماژیک یا صفحه کلید .
حتما باید زور بالا سرتون باشه ؟!!!!
(نکته قابل تامل : دانشجوی محترم فلان طی یک عملیات کاملا Professional و Dexterous و در عین حال Complex که در وقت کلاسی یا تفریحی اقدام به باز کردن شکنجه وار صفحه کلید کرده و به صورت کاملا الگوریتمیک دکمه های صفحه کلید را با نهایت ناموزونی چینش کردند و سر جاش گذاشتد ، حالا بیا و درستش کن ؟؟!!!! اصلا حالا که چی ؟؟؟؟ یعنی چه چیزی را خواستین ثابت کنید ؟؟؟!!!! یعنی اگر شما دانشجوی فلان اگر اینقدر که برای این خرابکاری فکر و هوشمندی به خرج دادین برای درس و اساتید محترمتون!!! به خرج میدادید قطعا هم اکنون در دانشگاه هاوارد درس میخوندین .)
جدا حیف این مخ نیست که جا گره باز کردن تازه گره را کورتر کنه .
2- چند وقته مشاهده میکنم که حقیقا محیط دانشگاه بیشتر شبیه پارک ها در 13 بدر شده میدونید چرا؟؟؟
1.2- زمین والیبال که گاهی اوقات بیشتر شبیه رینگ بوکس میشه
، عزیزم ، برادر یا خواهرم !!! کار خوبی میکنید تفریحی سالم تر از ورزش نیست ولی اینجا هم المپیک 2012 لندن نیست . اگر بازی میکنید حداقل آرامش خودتونا حفظ کنید .
2.2- گوشه گوشه چمنهای دانشگاه گره خورده
؟؟!!! درسته میگن گره زدن سبزه 13 بدر بخت باز میکنه ولی چمن کجا و سبزه کجا ؟!! حالا این مهم نیست چمنا میتونن از پس خودشون بر بیان اما از شما خواهش میکنم چمنا را با سطل آشغال اشتباه نگیرید.
اما حالا بریم سراغ موسسه :
1- این جمله به نظرتون آشنا نیست؟ (برادران گردنبند و لباس آستین کوتاه ) اگر میخواهید فرهنگ سازی کنید و قدرت حراست را به رخ بکشید نمای روشنی از پوشش را ارائه بدین ، منظورتون از آستین کوتاه چقدر کوتاهه؟؟؟ ؟ تا چند سانتش مجازه؟؟؟ اینجا نه دانشگاه آزاده که بیخیال حجاب شیم و نه دانشگاههای دولتی که پسراهم مجبورن اونجا چادر سرشون کنن!!!!
2- یکی از سوالات تستی آخرترم رشته ها که اتفاقا برا همه یکیه لو رفت .(درس شناخت مواد و مصالح برای معماری - درس تحلیل سازه ها رشته عمران - طراحی پستهای فشار قوی برق - فیزیک 2 رشته کامپیوتر و حسابداری صنعتی حسابداری )
سوال از این قراره :
به نظر شما هدف از خالی کردن چند ده تن میل گرد در دانشگاه برای چیست؟(30 نمره از 100)
1- به خاطر اینکه امثال سال حمایت از تولید ملی و حفظ سرمایه ایرانیست دانشگاه هم برای مشارکت در این بخش اقدام به خرید چند صدتن میل گرد ناقابل از شرکت کاملا ملی ذوب آهن کرده تا هم از تولید ملی حمایت کنه و هم با توجه به بازار فلزات که ورجه وورجه زیادی داره و هر روز داره طبق تابع y=e^x نرخش افزایش پیدا میکنه سرمایه خودشا حفظ و افزایش دهد .
2- کلا آهن چیزه خوبیه چه میخواد رشته اش باشه یه سنگش ماهم برای اینکه بار علمی دانشگاها ( فقط از لحاظ سنگینی
) بالا ببریم چیزی بهتر از آهن پیدا نکردیم .
3- به دلیل اقدامات شدید حراست از این پس تنبیه بدنی هم به انواع تنبیهات دانشجویان اضافه شد و زین پس از میل گرد به عنوان ابزار تنبیه استفاده میشه (مثلا جایگزین ترکه انار برای فلک کردن یا ....)
4- به منظور ساخت تجهیزات نو در طول تابستان
اما جدا از شوخی گذشته شخصا از دیدن میل گردها در موسسه خوشحال شدم
چون معلومه قراره موسسه از لحاظ مکان آموزشی در آینده خودکفاتر بشه البته اگر قرار نباشه مکان جدید به سلف و نمازخانه و دستشویی شماره 2 تبدیل بشه (امیدوارم)
خلاصه حکایت همچنان باقیست ولی جدا فرصت بیشتر نوشتن را ندارم فقط به سمع و نظر شریفتون برسونم خبرهای جدیدی در راهه منتظر باشید .
ارادتمند شما
G.A.S.L.A.K.H
قبل از اینکه وارد دانشگاه شیم برای دانشگاه نظرهای زیادی داشتیم ولی حالا که وارد دانشگاه شدیم هیچ نظری نداریم!!!!!